Zboží odesíláme každý pracovní den, vše máme skladem!

Vrácení/výměna/reklamace

Stručně, jak na to (dole najdete všechny informace podrobně a přesně "dle litery zákona")

1. Jako spotřebitel (nepodnikající) můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dní - nemusíte vracet celou zásilku, ale jen ty položky, co se vám nehodí.

2. Zboží zabalte (tak, aby se nepoškodila ani případná originální krabice výrobce, která je součástí zboží)
a přidejte k němu:
    - kopii paragonu (nebo alespoň číslo vaší objednávky - to jsme vám poslali mailem jako potvrzení objednávky)
    - zda vracíte nebo chcete vyměnit a co
- pokud jen např. nesedí velikost (nebo i chcete-li jiný typ), rádi vám zboží vyměníme. Zašlete zboží zpět některým z níže uvedených způsobů, uveďte do balíčku číslo objednávky, vaše jméno a požadavek na výměnu a my vám pošleme nový balíček zdarma na vaši Zásilkovnu.
(zdarma je 1. výměna a to na Zásilkovnu). 
Pokud je rozdíl v ceně měněného zboží, domluvíme se na dorovnání.

    - pokud o výměnu nemáte zájem, můžete zboží vrátit. Pokud jste platili dobírkou, tak uveďte vaše číslo účtu, kam chcete vrátit peníze 
Můžete využít náš Formulář pro vrácení

3. Zboží s informacemi dle bodu 2 vždy zasílejte (nebo po předchozí dohodě přineste osobně) na adresu:

Vladimíra Kelčová
Červený Tulipán
U Pošty 16
625 00 Brno

Pokud preferujete zaslání na výdejní místo Balíkovny, použijte
příjemce: Vladimíra Kelčová, tel. 602 129 222
Balíkovna: na poště U pošty 638/16, Starý Lískovec, Brno, 62500
 
návod, jak zasílat přes Balíkovnu

Pokud preferujete zaslání na výdejní místo Zásilkovny, použijte
příjemce: Vladimíra Kelčová, tel. 602 129 222
výdejní místo: Brno, Starý Lískovec, U Pošty 14
nebo Z-box: 
Z-BOX, Brno Starý Lískovec, U Pošty 402/14
nebo (pokud jsou ty výše nedostupné): Brno, Starý Lískovec, Příčky 3a, Drogerie Piknová
                                     nebo:             Brno, Kohoutovice, Libušina třída 826/23, Brněnka

Můžete si od nás také mailem vyžádat kód pro vrácení přes Zásilkovnu (telefonicky či přes sms na tel. 603 704 722).
Při zaslání přes kód již na Zásilkovně nic neplatíte (platíme my) - za tuto službu strhneme (jde-li o vratku) 70 Kč z částky, kterou vám vracíme (3,5 € u zákazníků ze Slovenska).

Pokud se nejedná o vrácení, ale jde o výměnu, pak je lepší když pošlete balíček k anám sami na své náklady s tím, že nový balíček (s vyměněnou položkou) vám následně my bezplatně zašleme na Zásilkovnu.
Chcete-li si i u výměny vyžádat kód pro zaslání, tak je to možné, ale za vratkový kód je pak třeba doplatit 70kč /3,5EUR (za zaslání nevyhovující položky k nám) a nový balíček vám pak zašleme na naše náklady (Zásilkovnou). V případě nejasností nás kontaktujte mailem nabo na tel. 603 704 722.

Potřebujete-li novou zásilku odeslat jiným dopravcem, bude doúčtováno 50kč.

Nikdy nezasílejte zboží na dobírku! (Takovou zásilku nepřevezmeme) 

Pokud vrátíte zboží, které vám bylo vyměněno a námi uhrazeno poštovné, bude toto námi hrazené poštovné odečteno z částky, kterou vám budeme vracet.

Pokud vracíte zboží, které má od výrobce originální krabici (např. obuv D.D. step, Jonap, Pegres a jiné), zabalte ji ještě do další krabice nebo do igelitového obalu, aby se při přepravě zpět nepoškodila - nepište na ni adresu, nepolepujte atd. Pokud originální krabici výrobce popíšete, polepíte či jinak podobně poškodíte, může být vrácená částka ponížena až o 100kč.

 

Tak, to bylo stručné info a teď detailně, pokud vás to zajímá:

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jste-li spotřebitel, je vaším právem od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení
prosím informujte. Vhodnou formou je např:

  • zaslání zboží zpět poštou s vloženou identifikací smlouvy (např. kopie paragonu) a informací "Odstupuji od smlouvy do 14 dnů".
  • emailem na adresu, z níž jste obdrželi informace o objednávce (s následným zasláním zboží poštou zpět)

Poté vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů vrátíme platbu za tuto smlouvu, kterou jsme od vás předtím obdrželi, včetně nákladů na dodání (vyjma dodatečných nákladů, vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější námi nabízený způsob dodání). Vrácení provedeme stejnou formou, jakou jste provedli platbu. V případě, že jste platili dobírkou, je nutné při odstoupení od smlouvy sdělit vaše číslo účtu, na které vám následně platbu vrátíme. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.
Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně vyzkoušení jeho funkčnosti. Příkladem může být poškození zboží jeho popsáním (např. označení jménem) nebo naopak odstranění nedílných částí zboží, jako jsou označení velikosti, typu atd.

Pokud byl nákup proveden právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, nemá právo na vrácení ani výměnu zboží, tyto případy se řeší dle obchodního zákoníku.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměna zboží zakoupeného spotřebitelem je možná do 14 dní od převzetí zboží. Možnosti jsou:

  • Měníte za zboží se stejnou cenou (třeba jen jiná velikost botiček) a zboží na výměnu je skladem - pošlete zpět (viz postup nahoře) s popisem co chcete (a vaší identifikací), pošleme zpět to správné (pouze na výdejní místa GLS, případně Zásilkovna, Balíkovna).
  • Měníte za jiné zboží, s jinou cenou - nejlepší je původní zboží vrátit a objednat si (a zaplatit) to nové - my pak pošleme zpět peníze za vrácené zboží. Tento postup lze použít i pro předchozí bod, tím vše zrychlíte.
  • Něco extra složitého: napište nám váš požadavek emailem nebo nás kontaktujte telefonicky a domluvíme se individuálně.

REKLAMACE

 Zboží je nutné reklamovat bez zbytečného dokladu (ihned, jakmile se závada projeví), nejpozději do 24 měsíců od zakoupení. Ke zboží přiložte identifikaci kupní smlouvy (kopie paragonu) a popis závady. 
Upozorňujeme, že výrobní vadou zejména NENÍ:

  • běžné opotřebení
  • mechanické opotřebení
  • poškození vodou, praním obuvi 

V případě pochybností o charakteru závady doporučujeme ji nafotit a poslat mailem i s popisem předtím, než fyzicky odešlete zboží k reklamaci. Vyhnete se tím zbytečným nákladům na neuznanou reklamaci.